TUCHE DE ARA

31 Mayıs 2012 Perşembe

2012 Mayo / Bikini

   Bitmeyen yağmurlardan benim kadar sıkıldıysanız,kendi kendinize yaz motivasyonu yapıyor ve tatil moduna girmek istiyorsanız Buyruuuuuuuuuun;

   Kendi favori markalarımdan yola çıkarak bütün koleksiyon olmasa da en az azından tarzlarını size göstermek istedim eminim kafanızda seçenekler oluşacaktır

H&M:

Fiyat aralığı düşük olduğu için her sezon içiniz acımadan giyebileceğiniz modeller:)





SUNSET;
Her ne kadar ZEKİ TRİKO 2010 sezonun kopyası parçalar barındırıyor olsa da Demet Akalın marka yüzü olarak bu sezon oldukça ön plana çıktı









OYE;
Oye for ROMAN işbirliği sayesinde Roman Mağazalarında bulabileceğiniz bu koleksiyon bana sorarsanız tuzlu sularda yüzmek için değil de akşam üstü beach partylerinde şık olmak için güzel bir seçim.Özellikle aşşağıdaki siyah benim favorim





ZEKİ TRİKO;
Son 3 sezondur olduğu gibi yine iddalı modellerle  pilajlarda bir çok ZEKİ MAYOKİNİ görücez diye düşünüyorum









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder