TUCHE DE ARA

18 Aralık 2011 Pazar

UGG'LARIMI KENDİM ALDIM! TEK BAŞIMA KENDİM YAPTIM:)

    İşteeeeeeee bildiğiniz malum meşhur UGG! Henüz hiç giymedim ama sürekli ne kadar sıcak tuttuğunu duyup duruyorum.E bi deneyeyim dedim ama tabiiki de bu haliyle giyemezdim:)
Bi kaç süsleme yaptım ve sizin için neler yaptığımı adım adım kodladım.

     Çok daha "kokoşlarını" da size sunucam fakat ben renk konusunda çok fazla uçmadım...
    Altın sarı metal üzerine beyaz taşlardan metreyle satın alabiliyorsunuz.Silikon yapıştırıcı kullanımı çok kolay ve silikon tabancalardaki eritme ve bekleme derdi yok.
 
Beyaz incilerle bilek kısmına bir sıra geçtim

     3.sırayı da gümüş üzerine beyaz taşlarla geçtim
    Siyah dantelden yaptığım papyonun üzerine zincir halinde satılan altın sarısı zımbalardan bir tane kesip yapıştırdım
    Kullandığım iki renk taşlardan birisi uzun diğeri daha kısa şekilde bu sefer dikey olarak ve tek uçtan sallanacakları şekilde yapıştırdım
 



          Daha önce yaptığım dantel papyonu üst kısma taşları ortalayacak şekilde yerleştirdim
    Tekli kullandığım zımbaları bu seferli 4lü şekilde topuk kısmına yapıştırdım

BUNLARA DA BAYILACAKSINIZ;
                                                                                                                                          by tash butik

2 yorum: