TUCHE DE ARA

1 Aralık 2011 Perşembe

Ajda Pekkan TWİST

TWİST denilince Ajda Pekkan gelir oldu aklımıza.Hatta benim tarzımdakiler için Twist mağzalarına girme sebebi olmuştur Super Star.Ancak önceki kreasyona nazaran son parçalar biraz hayal kırıklığı...
Nerde o vadkalı ceketler,payetli bol pantlonlar demekten alamıyorum kendimi!Yine de çok ses getiren tasarımlardan favorim olan bir kaç parça;

 Bana sorarsanız yılbaşında tercih 'etmemeniz 'gereken bu kolları püsküllü elbise de pişti olabiliteniz çok yüksek! Bütün 36 ve 38leri tükenmiş durumda:)
 Hem üşümeyip hem sırt dekoltemizi verip hem de şık olabileceğimiz ender kazaklardan!Benim gibi eli kırmızıya bir türlü gitmeyenler için tasarlanmış siyah rengi favorim
Gece deri pantlonlarla, gündüz jeanlerle kullanabileceğimiz bir parça daha.(Ben siyah taytla da çok seviyorum)

 Koleksiyonun en pahallı parçalarından 699TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder