TUCHE DE ARA

30 Ocak 2012 Pazartesi

TOKAMIZI SÜSLEDİK & IPAD'İ İSİMLENDİRDİK:)

    Agatha tokaları hepimiz billiyoruzdur.Hem çok sevimliler hem de kullanımı oldukça rahat.
Ben de dün pembesinden takmıştım saçıma sonraaaaaaaaa;




     Tv izlerken elimde oynadığım tokamın çok sade olduğunu fark ettim bir anda!
:)




     







Tabi hemen elimin altındaki süslerle (daha önce ugg tasarımında kullandıklarımızdan artanlar:)) bir kaç dokunuş yaptım


1)Düz pembe tokam için gerekli malzemeleri seçtim 2)Üç küçük taşı boyun kısmına tasma olarak soğuk silikon ile yapıştırdım(her iki yüzüne) 3)Siyah dantel kumaştan minik bir parça kesip üst kısmından büzdüm ve minik bir fırfır olmasını sağladım 4)Tokamın üst kısmındaki deliğe denk gelecek şekilde yalnızca üst uç kısmından yapıştırdım 5)Ve son olarak tek bir inci ile birleşme yerlerni kapattım.

            Bütün yapıştırma işlemlerinde soğuk silikon( 6TL) kullanabilirsiniz hem kolay hem de sağlam olmasını sağlıyor.
*Bu fikirden yola çıkarak bir çok şey yapabilceğinizi düşünüyorum.

DAHA SONRA GÖZÜM IPAD KILIFIMA ÇARPTI:)
Yine düz pembe  olan kılıfımın üzerine bu sefer isimimi yazmaya karar verdim
Altın sarısı yuvarlak zımbaları yapıştırarak ismimi oluşturmaya başladım

(işte meşhur yapıştırıcım)
 Eğer koruyucu kapağınız benimki gibi katlananlardan ise; tek dikkat etmeniz gereken kıvrım çizgilerini boş bırakmak.Bu sayede katlanırken bir sorun oluşmayacaktır.
"Ç" harfinin noktasını altın sarısı çerçeveli beyaz bir taş ile yaptım
Ortaya böyle bir sonuç çıktı!

ELLERİMİZE SAĞLIK:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder