TUCHE DE ARA

2 Şubat 2012 Perşembe

TASARIM: KENDİN SEÇ KENDİN YAP AYAKKABILAR

         'TASARIM' ürünleri yaptığım anketle birlikte belirliyoruz biliyorsunuz.Bu haftanın çıkan sonucu da *ayakkabı* oldu.
Ben de herkese hitap edebilecek ve bu ara Akmerkez 'Dantel' mağazasında da görmeye başladığım bez ayakkabıları değiştirmeyi tercih ettim.Eminim hepinizde en az bir rengi vardır ve umarım beğenirsiniz;
Ben gri düz renk tercih ettim

Yine soğuk silikon yapıştırıcımı kullandım.Diğer malzemeler sizin zevkinize kalmış ama benim kullandıklarım her şehirde bulabileceğiniz ve çok ucuza mal edeceğiniz cinsten seçenekler
Beyaz bir dantelden ayakkabımın uç kısmına göre parça kesip kenarlarından yapıştırdım
Bunların hepsi düğme! ben beyaz taşlı olanlardan seçtim.Dikkat etmeniz gereken tek şey; arka kısımlarının düz ve bombesiz olması.Diğer şekillerde yapıştırırken sorun yaşayabilirsiniz.
Dantelin bittiği yerden taşlı düğmeleri dizerek yapıştırmaya başladım.

İki sıra taşı kenarlarda boşluk kalmayacak şekilde dizdikten sonra bağcıkları söktüm ve kendime yeni bir bağcık yaptım.
Siyah tül kurdelayı deliklerden geçirdikten sonra minik yuvarlak,parlak düğmeleri uçlarına takıp düğümledim.
(hem bağcıkların sökülmesini önler hem de bağlandığında güzel bir görüntü oluşturur)
Metreyle satılan araları ipli gümüş rengi zımbalardan kesip uç kısmı yarıya kadar sardım


Aynı zımbalardan 4 tane topuk kısmındaki markayı kapatmak için kullandım. Beyaz taşlardan iki şeriti resinde görüldüğü gibi yukardan aşşağıya doğru yapıştırdım

İŞTE ÖNCEKİ VE SONRAKİ HALİ:)


güle güle kullanalım:)

Kendi istediğiniz renklerde ve numarada yaptırabilmek için bana mesaj atmanız yeterli

sizin fikirlerinizi de bekliyorum...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder