TUCHE DE ARA

2 Mart 2012 Cuma

MARNİ at H&M

AZ ÖNCE MARNİ@H&M PARTY DAVETİYEM GELDİ:)
Artık bu postu hazırlamam şart oldu!
Her ne kadar H&M aşığı olsam da İtalyan arkası Marni ile yıldızımızın barışmadığını itiraf ediyorum...

8Mart sabah 8:00 de uzuuuun kuyruklarla ve kısıtlı süreler ile kapılarını açmadan 7Mart akşamı İstinye Park'ta özel bir alışveriş partisi yapılacak.Ben de arkadaşım Did'i koluma takıp orda olacağım ve her dedikoduyu size bildireceğim merak etmeyin:)

Açıkcası koleksiyon benim beğenimi kazanamadı fakat asıl önemli olan davetlilerin,modacıların o gece neler giyeceği:)))

Koleksiyon hakkında bilginiz olması adına bir kaç parça;
 (umarım bana hak verirsiniz!)








Sanırım ben daha çok aksesuarlar ile ilgileneceğim







(bu sene herkesin mutlaka bir yakası olacağını biliyorduk:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder